My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Friday, January 21

hari hari ku sebagai BUDAKLADANG :)

hye hye hye. ehem ehem. entry aku kali ni agak kurang menarikk. huh! aku sendiri pun kurang suka di gelar budak ladanggg, choyyyyyyy ! Even mmg aku amik DIP IN PLANTING INDUSTRY MANAGEMENT. hadoiii. sangat lah seksa kalau korg nk tauuu. hujan pasas semua kena redahhh, SABAR JE LAAAA, semuanyaa demi share farm kitorg. bangun seawal 5 pagi, pukul 6 pagi, dah tegak kat padang tu. gile kan? sannnnnnngatttttt takkkkkkk best! menyumpah je aku kalau kena g ladang tuu =.=' SHARE FARM tu , maknanyaa, kena buat satu farm, dan kitorg akan tanam sayur kat ctu. untuk PART 1 sahajaaaa lahhh. hmm, sngat bosan, panas nye jgn ckp ahh, dah jadi anak keling dah aku ni, Hmm, aku mmg tak sukaaa ladang ladang ni. tak best. aiyo! kdg kdg, nyesal pon ade. hahahhaha. aku tak biasa laa mende2 cmni. GELI WO! bygkan lahh, boleh di katakan hari hari kami g ladang, demi membangunkan share farm kitorg. ceeewaaahhhhhh! kat ladang tu, mcm2 ade. paling best, HARTA LEMBU PALING BERHARGA, alahhhhhh! taik dye laaahhh. melambak lambak. geli aku! yg kering ade, basah ade, suam suam kuku ade. eeeeeeeeeeee, sumpahhhhhh nak muntahhh. tapi tape, sabar tqa, sabar. dugaan je ni. sayabudakbarubelajar ;D ceittttt! HAHAHA. then, kat share farm ni jgk, kami kena bekerjasama, buat parit, batas, liming, lining, gembur tanah, ntah pape lagi ntahhh. dann, tanpe bantuan sesiapaaa! bygkan? haaa, tayah byglahh, mst korg taleh byg punyaaa. HAHAHA. ( awat cm pelik je ayat aku ni? alahhh, bedal je laa, blog aku, suke hati aku laa :P ) kitorg wat share farm ni under group, satu group 25 org. minimum laaa. kami ade 6 group, ABCDEF. haa. ramai kan? boleh tahan laa. moto budak DPIM (dip in planting industry management) ni, UNITY AGAINS ODDITTY! haaa, gempak kan? heee, kami digelar PLANTERS di sini. lagu plantres pon ade taw! agak menarik kan? hmm. tu je la kot yang aku nk bebel hari ni. penat teramat wo! dr pg tadi ke ladangggg. hahaha. yang penting, AKU NK JADI YANG TERBAIK DARI LADANGGGG :D

 hari first ke ladang, muka jakun habissss. HAHA


hari keduaa , muka mintak bantal :'(


CLASSMATES, dr kiri ; raja , is , herni :) *rakan bergelak ketawa

                                                    yeahh, aku terbaik dari ladangg weyhhh!

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa!

No comments:

Post a Comment