My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Wednesday, March 30

laugh or cry?

hye all :)

laugh, gelak, ketawa.
ejaan berbeza, tapi still bawa mksud yg sama.

sekaranngggg, aku gelak, aku ketawa.
TAPI ! semua tuuuu FAKE .
huh? sangat fake. aku sedih sebenarnyaa. 
aku ni jenis tak suka nk emo emo depann org.
rilek sudahhh ! jgn babitkan org lain dalam masalah kitaa.
tu prinsip aku. sory, aku mmg cmtu.
selagi boleh nk selesaikan sendiri, aku selesaikannn!

aku kena kuat. tak boleh nk cengeng cengeng ni.
tapi nnges pun ape salahnyaa kan?
maybe dgn cara tu aku akan rasa lebih lega. kann?



seronok kan kalau dapat ketawa dengan ikhlass macam ni?


tapi kalau menangis macam ni, kawan kawan selalu ada dgn kita kn?
thnkss kawannn :)

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment