My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Friday, January 21

CAMPUS LIFE :)

Now, aku dah stay kat UITM JENGKA. oh damn. mula mula, agak susah untuk aku, biasakan diri di tempat org. dan hanya ade kwn2 di sisi. sngt tak biasa dgn situasi ni. aku tak sukaaaaaaa. semua kena prepare sndri kot. tapi tak pe, aku akan try. and now, dah lebih kurang 3 week aku, survive kat cni. alhamdulillah, semua nyaa okayy. hee. aku bersyukur sgt, dapat roomate yg satu kepala dan bgus. semayang tak tggl weh, aku respcet a dorg. even baru kenal. kami dah rapat, nak nak yg berkongsi katil dgn aku. ATHIRA HAMIZANN, we are alwayss togetherrr. tido sme, mnd sme, lunch sme, dinner sme, semualahhhhh! hehehehe :) thnks kawannn !
haa, lg sorg, LIYANA IZZATI ROHAFFIN, kawan time gelak n nnges aku. kami dah kenal lame kot. sme school lol. ehee. maunye tak rapat. ahaahhaa. if jmpe, kecohnya tak terkawal ! ahaha. && aku dah mula sngt rindukan family aku di kuantan. huh, msuk bab ni, memang leleh lahh. haihh. AKU TAK SABAR NK BALIK. nak jmpe makk, nk jalanjalan ngn makk. rinduu ohhhh. kat cni adik tade mal, adik ade kawan kawan jeeee =.='
Hadoiiiiii. kat cni, ramai kawan kawan yg best, roomate, classmate. coursemate. lect , semua best :) weeee, tu wat aku happy tuuu. haa, tu je lah kot aku nk cite hari ni. nnt aku bebel lagi okayy !

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment