My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Thursday, March 17

TEARS.

sedih. sumpah. macam siasia. kecewa. 
aku pun tak tau kenapa aku  boleh rasa mcm ni
mungkin tak patut kot aku fikir pasal ni.
hmm. aku bukan sape sape pun untuk diaa.
tu yang pasti. mungkin dia ada sebab kenapa dia cerita dekat aku.
dia terlalu jujur.
 aku tau, bukan niat dia untuk sakitkan hati aku.
cuma dia nak share dengan aku.
aku faham tu. hm. bialahh. 
aku doakan diorang kembali bahagia macam dulu.
mungkin aku tak patut hadir dalam hidup dia.
aku tak patut rapat dgn diaa.
 aku tak patut fikir bukan bukan pasal diaa.




itu air mata yg kedua untuk diaa :
'(
byebyebye :)

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment