My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Saturday, April 23

DOWN

tadi aku pergi study. lepak dekat cafe. 
modd boleh di katakan agak okay laa. tapi dalam spe yg tau kan?
hmm. sedih. tp cuba untuk chill. 
kawan kawan semua perasan dan suruh cerita apa yg buat aku jd pasif macam tuu.
aku pun tak tau ape yg aku fikir sebenarnyaa. aku bingung. 
salah aku kot. sokayy lahh. chill :) 
aku study la ctu, buat latihan. esok exam weh. final plak tu. 
aku buat latihan je. klauu nk baca mmg takkan boleh msuk la dgn keadaan aku yg mcm ni. huh? 
aku tak tau ape patut aku buat. aku tak nak mcm ni kalau boleh. 
aku cuba untuk kuat. aku dah cuba ! 
dan setiap kali aku cuba tu lah, air mata aku, mengalirr lagi. 
agaaaaaaaaaaaaaaaainnnnnnnnnnn. aku benci kan itu ! 
tp tu bukan kehendak aku. bukann. aku betul betul tak tau nk buat ape lagi. 
aku cuba jadi diri aku je. aku luaran mmg nmpk kuat. dalammmm? 
asyik nk melelehh je. hmm. lepas blaja ctu tuu. aku lepak. 
tggu bj, dia dari KL, g temerloh belikan kitorg PIZZA HUT :)

thankss BJ ! then makan2, pastu g beli air kat dining siswa. 

ontheway tu nmpk siswa main futsal. 

*pastuuu tetibe tiraa cakap ' tiqaa, aku nmpk ' pastu aku ckp 'ape?' then dia cakapp. 'tuu tuuu' aku terus tengok sebelahh dan dia betul betul ade tapi aku. OMAIGOD. aku tetiba rasa berpeluh, sgt panas, muka mcm hape, merahnyaa, then jantung berdebar mcm haremmm. aku tak tau npe aku rasa mcm tuuuu.




okay speechless, byee =.='


hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment