My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Tuesday, July 26

COME BACKKKK

hi assalamualaikum.

ya allahh, lama betul dah tak update kau kan blog. rindduuuu !
tapi sumpah tade mase. almaklum lah kat rumah mana ada broadband. heh
okay memandangkan dah lama tak update, mmg bnyk la nk cerita.
kan baru ni midsem break. so bnyak la aktiviti aku.hehe. 
sangatt seronok spent time dgn family aku, sedara mara yg dtg dr perak, kelang, kl semua.
yg buat terharu nyaa, diorg sggup tggu aku sampai kuantan.
sbb aku balik lewat sikit. ade dinnerr alumni.nk buat cmne kan?
so redha jee. ade markah kot. haihh. lect ni, pandai je kan. haha
so tak pe, kita tggl dulu pasal alumni tu. nnt aku proceed. :P
time cuti ni, ade jugak la yg sedihh. nk tau knp?
korg bygkan, aku balik cuti ni,
aku  meet ayah aku 3 hari je. fuhhh.
mana ade sedihh. ayh kena pergi out station. so terpaksaa lahh.
yg 3 hari tu punn, mcm tak borak sgt sbb ayh kan penatt.
tp hari yg ayah balik tu, ayah ttp layan aku. terharuuu !

haa, ni la jantung hati limpa sy !
 ya allahh syg betul dekat mereka ni. muah muah. thank youu so much mak ayah, both of u really mean so much for me. the bestestt parents everr !

**thankss ayah, adik tau ayah sangat penat kan? tapi ayah still layan kerenah adik. bawak adik pergi giant laa! pastuu siapp nk belanja makan lagi. tapi adik tanak sbb adik kesian sgt kat ayah. tengok muka ayah pun lesuu je. sorryy ayah, adik selalu susahkan ayah kan? hmm.

okay proceed, sebelum mood sedih menguasai diri ! haha
okay ape lagi eh nk cerita?
haaa, aku spent time ngn bff aku.
wahh sgt seronok time ni.
haha. tengokk movieee, karaoke.
smpai sakit anak tekok ! haha.
tapii bestt weii !
*echa, nab, korang mmg terbaik lahh. haha

haa, then aku meet aida, nini, dayah.
sj lepak, balik cuti ni kami tak meet lagi.
okayy kerinduan aku kat korg dh terubatt.
cehh ayatttt tak boleh bla plak kan. haha

klahh, penat la type, nnt aku cite lagi ye?
salam, byebye !

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment