My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Wednesday, July 27

DINNER ALUMNI !

hi assalamualaikumm.

ehem ehemm. okayy tajuk tu, tajuk tuu.
kan aku dh jnj nk cerita kan ?
haaa, kejapp. aku nk tunai kan la ni. sabo !
haa, korg tau tak ape alumni tu?
tak tau? haihh ape daaa. mana ada otak!
alumni tu graduan graduan yg dah berjaya laa.
actually, aku pun tak sure betul ke tak. HAHA.
baru baru ni, sblm mid term break. aku ada alumni.
ye , ia dihadiri ramaiiii.
dr part 1 smpai la part 6 !
then budak degree lagi. super duperr, lecturer.
dann alumni itu sendiri.
haa, budak part 5 yg conduct benda ni.
haaa, nak tau tema nyaa? 
SWEETGARDEN a night with full of memoriess !
haa best kan ? tp tak se besstttt last sem. dewan lawa gila kott.
sem ni dewan hias jugak, tp good good je laa.
tak awesommeeee ponn. ahha. jahat aku ni. 
majlis tuu berjalan dgn lncar.
tp kesian dekat part one, sbb ade yg kena ddk lua.
tanpa meja lak tuu. bygkan lahh. heheehe. 
takpeee, next sem kau dduk tmpat aku plak. ahha

okay aku malas nk cerita bnyak. 
layannn la photo photo kat bawah ni.


p/s ; tolong jgn comment dress up aku =.='


malam tu kami kembarr :)
ini pkg saya. ain izzati.


ohh ini sayaa gemukk. ahha. credit to ain izzati !


haaa sweet tak? hahaha. ini hamdan hashim.
seniorr saya, a.k.a baby bazlin. hoho
eh muka dia mcm noh hujan kann ?

okayy ini lahh bazlin husna ahmad nahat.
org kata muka kami sama. yedok lin ?

okayy ini artiss pd malam ituu. ohhhooiiiiiii ^^

ohh ini senior seniorr sy. ramai lagi, tp i je yg sempat bergambar.
hahaa. diorg part six a.k.a supervisor saya
!

okay lahh. smpai disini sahaja.
salamm. byebye !

p/s ; nk tau tak? ade budak part 5 kate dressup sy mlm tu perfect?
hahaa. kau buaaat lawak ke ape ni. cehh tp bgge jugak lah kann. 
eleh kalau kau pun kau kembang kan ? haha

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment