My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Monday, December 12

OMBAK RINDU

hi assalamualaikum.

okayy hari ni aku nak share pasal movie yang sgt meruntun jiwa dan raga aku. okayy cerita ni sedihh. ehh korang tau kan pasal cerita ni? smpai demam demam aku nk tgok cerita ni tauu. thanks to my abie yang bawak sy pergi tengok, even mcm dah lmbat sikitt. haha. sokayy sayang, atleast awk tunai kan. andd guess what? we're crying together. omaigod memalukan betul. haihhh. tapi cerita ni superbb best, sedih and banyak sangat pengajaran. ajar ape tu pengorbanan cinta. wahh okayy ayat good good dh keluaar. teettt! haha. okay proceed. kami tengok berdua je. andd bg pandangan aku la, cerita ni lagi best time aku baca novel dia. kesian gilaa dekat izzah tuu dia sangat baik ohh. eh bnyak sgt la kalau nk cerita. korang tengok la sendiri nnt. hikhik. haa seingat aku novel diaa dh berkurun aku baca and ulang ulang smpai lunyai buku tuu. haaahha. mmg sangatt sedihh sbb baca novel je punn dh nnges mcm hape, tengok movie punn 2 kali 5jelaa. so totally aku berpuasss hati. five star for this awesome OMBAK RINDU! aww. and one more thing. aku sangat sukakan phrase ni ' redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah' . PEACEEE !

OMBAK RINDU by Fauziah Ashaari :)

okayy sangatt romantikk lelaki ituuu !

bertuahnyaaa badannn ! hee

IT WAS GREATTT OKAY :)



hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment