My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Monday, December 12

TOUCHING

hi assalamualaikumm.

okayy ni cerita pasal semalam. ulang suaraa, semalammm. okay ringkaskan cerita, semalam abie hantar saya balik jengkaa. dah lama sangat dia nak datang sini, jenguk tempat saya belajarr. kesiann awk asyik dengar cerita je kan dari saya. okayy semalam awk dah tengok kan kampus sayaa? haaa besar kan sayangg? mulaa lahh baru nak percayaa. wek. pada mulanya tak plan punn, sebab kebetulan ayah saya tak boleh hantar saya balik ada hal katanyaa. ayah kena attend satu kenduri ni, alaa kenduri tu dekat dekat area bandar jengka ni jugak. so nvm. api oleh sebab tak muat kereta, ayahh and mak suruh naik dengan apex. tapi ayah akan singgah jugak la. kami gerak dari kuantan pukul 2.30. sblum tu kami lepak kat teluk chempedakk, breakfast kononnyaaa. hee. okayy dh melalut. bukan tu yang saya nak share sebenarnyaa. tapi topic ni agak sensitive la bg saya. apa yang pasti lepas je hantarr mak and ayah untuk gerak balik kuantan. aku menangiss. ntah aku tak tau kenapa balik kali ni mak  dengan ayah macam jauh dari aku. means, tak layan aku sangat, tak macam selaluuu. ye, mungkin tak perlu aku mention kat sini. aku sekadar nak berkongsi. hmm cukup la aku cakap aku terasaa dengan parent aku.                                                                                                              

                                                                                        p/s ; baby, awk je yang tau ape saya rasa.

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

1 comment:

  1. sayang, kau kena kuat. kau dah besar kan.die bukan tak ingat kau ke ape.parent kau sgt caring pasal kau kan. be tough.

    ReplyDelete