My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Friday, December 16

strength

hi assalamualaikum.

okay saya nak cerita pasal abie saya hari ini. okay saya dh ckp awal awal. kalau awak muntah saya tak bertanggungjawab tau, saya kan dah warning awal awal. haa. :p okayy firstly. for now, saya cuma ada dia. susah senang kami sama sama. we share a lots of thing together. he know everything pasal saya. andd saya sangat selesa bila dia tau semua tuu. so thats mean, he can accept me for who i am. thanks sayang, you mean so much for me. baby,since you're mine back, banyak perangai awak yang awk dah ubah. yee, saya sangat terharu andd bersyukur dengan perubahan awak yang terlalu drastik tu baby. omaigod. you're just too sweet honey. okayy korang nak muntah dah? ha kan aku dah cakap. Abie, awk sekarang dah totally lain dari awk yang dulu. Bila saya cakap saya rindu awak, awak akan usahakan jugak kita akan jumpa. tu perangai awk. biarlah ape punn sebolehnya awk nk tunai kan permintaan saya. okayy awk selalu buat saya terharu. saya selalu touching sorang sorang bila saya fikir balik lpas kita keluar tu. biee, awk sgt nak menjaga hati saya ni kan? saya bersyukur bie. ya Allah, tuhan je tau bie. awak ada je dengan saya bila bila masa saya perlukan awk. even awk busy berkerja, awk akan curi masa untuk spent dengan saya, siapp on call lagi. padahal tu masa kerja awak bie. lagi satu awk dah banyak fikir tentang masa depan kita kan bie? yang tuu biar saya je yang tauu ea bie. you complete me. awak selalu pesan macam macam dekat saya. pasal mak, ayah family saya apa semua kalau saya ada masalah dengan diorang awk selalu ade nak membebel andd bagi nasihat yang amat amat bergunaaaaa. ye, awak semangat saya ! syukur Alhamdulillah result saya meningkat yang sgt mendadak last sem, ni semua berkat doa mak ayah andd semangat dari awak bie. awk bnyak push saya pasal belajar apa semua. awk kuatkan semangat saya untuk terus survive dekat jengka ni. awak tolong saya time saya susah. haihh. banyak sangat kalau nak cerita kat sni. yang selebihnyya tuu biar kita je yg tau k syg? apa yang penting, saya nak mengaku yang saya sangat bahagia jadi milik awk biee. awak dh sempurnakan saya. dann saya harap hubungan kita ni kekal sampai akhir hayat. saya nak jadi yang halal untuk awak bie. insyaAllah kita sama sama usahakan ye bie? since family kita punn dah tauu pasal kitaa ape semua.






okayy picc yang lastt tu tersangat lah buruk. gemuk. haha
but please ignore it because my cinta look cute in this picture :P

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

2 comments:

  1. wehh. muka korang kan kan kan , ada iras iras la. hopefully, hubungan ni sampai akhir hayat. AMINN.

    ReplyDelete
  2. AMIN, doakan kau bahagia babe and kekal hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete