My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Wednesday, January 11

COPYCATS

hi. regards.

terangg terangg doh tajuk kak atahh nungg. mung bacelahh.
siapaa terasaa, terasaa lahh eh. haha. malah dohh jago hati ore.


heyy stupido. 


Copycats bermaksud si peniruu tegarr. kucingg peniruu. ohh sound annoyying rite? yess, too annoying. pfffft !


ohh darlinggg, bagus sangat ke aku ni sampai kau nk tiru tiruu bagai? okayy aku dah mulaa tak fhm dgn perangai kauu yang makin obvious. pergi lantak la kau nk ckp aku kecoh kat sini ke apaa. tapii sumpahh aku rasa kau bangang sangat. puihhh! Andd yang paling tak boleh bla. the way i used to call my bf punn nak copy. haihhh. dah takde modal ke syg? apaa bf aku buat kat aku kau nk bf kau buat jugak kan? alahh tak perlu okay. aku tau kau bagus dr aku, tapi kau mmg takde modal sendiri eh nak fikir? alahaii. kenapa kau suka tiruu tak faham la aku. kalau nk rasa sweett dgn bf kau tuuu, use different way la sayang. tak payah sebijik sgt nk tiruu. baru aku tak marahh. fc** la.  





DEAR GOD ,

How do I get her to stop copying me? I totally understand that everyone is free to do what they want but it’s scary. I realize my opinion really matters to her especially when it comes to my relation but it’s so hard that I feel like I have to be careful on what I say because I’ll be afraid that she’ll copy my story or whatt. I really can’t stand being a friend to someone who I have to watch out what I say. fuh? give me strength. AND CHANGE HER :(





hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment