My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Tuesday, December 21

hari hari terakhir :')

Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu. Hm . Sumpahh aku akan rindu life aku di rumahh, family, kawan kawan, kucing aku lagi. Deymm! Kuat ke aku untuk hidup sorg2 kat jengka tu? Life ngn mmber2. Guane? Aku tak penahh berpisah ngn mak aku. Family aku. Cmne aku nk life sorg2. Bukan aku nk ckp aku ni manje ke ape, tapi dah dari kecik mcm tu. Hmm. Slalunye, bgun pagi je, makanan dah ready ats meja, tggl untuk ngap je. Soal mkn mmg tade hal lahh. Tapi lepas ni, aku kena blaja cari makan sendiri. SENDIRI dan SORANGSORANG! Aku taleh bayang. Basuh baju sendiri, jemur sendiri. Semua sendiri. Hadoiiiiiiiiii. Nnt spe nk kejut aku smyg subuh? Mak tade untuk kejut aku hari2 mcm sebelum ni. Hm, tapi aku tau, aku kena hadap gak benda ni, even berat bagi aku. Aku tau tuuu. Aku hope sgt aku tak HOMESICK nnt. Harap harap sangat tak mcm tu. Sedih gile! Aku kena blja hidup sndiri, harussss! Smpai bile nk harapkn mak kan? Dah dari kecik dye layan aku, bagi aku yg terbaik. THANKS MAKK! Adik syg makk. Sumpahh adik akn rindu mak membebel. Even for now, adik tak suka benda tuu. hee. MAKK, nnt mst adik rindu nk cium tangan mak hari2, cium pp mak mcm dulu, mst adik rindu nk gaduh2 ngan makk. Rindu nk berebut sliper ngan mak. Rindu nk tolong pin kan tudung mak. Rindu nak match kan tudung ngn baju makk. Rindu nk komen baju mak. HEHE. Ishh, mesti punyaaa. Hmm. Adik tau, mak kalau mak marah adik tu, bebel kat adik tu bukan sbb mak benci, tapi mak syg adik kan? Hm. Adik lagi syg makkkk :'(  HUWAAAAAAAAAAAA. Ayah pulak, terima kasih sebab selalu di pihak adik, adik syg ayahhhh! Adik tau ayah bukan jenis yg suke marah marahh. Ayahh cooolll je, sempoi lahhh. hehe :) jgn lupe bank in duit ea yah? Ayahhh, sory sbb dah byk habiskan duit ayahh, ish teruk betul adik ni kan? tape tape. nnt adik kje, adik byr balik! ok? Ayah mmg terbaik lahhh :) TO ; alonggg, k.nyah, ila. TERIMA KASIH BANYAK2 SEBAB SAYANGG ADIK. haha. adik tau tuuuu :P k.nyah, jgn lupe topup tiap mggu untuk adik. alongg, blanje baju! ila, ishh ila mane ade duit! AHAHA :p 

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa!

No comments:

Post a Comment