My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Thursday, December 16

title TAKEN jadi milik aku :)

EHEM EHEM. Tajuk entri aku kali ni obvious gila kan? :P Nak di jadi kan cerita. Aku pun tataw cmne 12122010 akan jadi tarikh keramat bg aku. Tak sangke dye purposed aku malam tu. 12.01 a.m bro ;) Aku agak terkejut. Coz time tu dye tgh tgok movie ngan kawan2 dye. So mcm tak expect malam tu akan jd malam paling bermakna dalam hidup aku. HAA, part yg dye purpose aku tu, bialah rahsia antara aku ngn dye okayy? privacy :P. Adoyai, ayat dye, mmg tak bolehh bla la wei. Terharu akuuu. weeeee :). Sumpahhhhh! Aku happy gile. *senyum smpai ke kening dah aku ni. Walllahhhhhh! Aku hope sgt relation yg kitorang bina ni, akan kekal FOREVER. sangat2 berharapppp. Even kitorang ni baru jgk la knl nyee, tapi ntah la. Dye buat aku lupe masalah aku yg lepas2. Dye lain bg aku. Dye baik. Penyabar orgnyee. Sabar sgt melayan kerenah aku yg masih mcm budak budak ni. ehehe. Dye slalu ade ngan aku. Even kdg2 dye ni menyakitkan hati la jgk. Tau knp? grr. Tak penah serius, tu lahh dye.Geram aku. Asal aku ckp, ade je ayt dye nk menang. ahhaha. TAPI fun la ade BF mcm ni. Dye paham ape yg aku nak. Slama kitorg kenal, dye tak penah la nk tggi kan suare kat aku. Hmm. Tu yg paling aku respect kat dyee. Dye mmg lain dari yg lain. Aku suke cara dye bercakap, cara dye pjuk aku, lesung pipit dye tuuu, ishhh. Cara dye pandang aku. Semualaahhhh. Kepada si dyee, bb bgge ade bf cm bie. thnks biee. Bie dah tunaikan ape yg bie penah jnj kat bb dulu :) Haa, tu je lah kot aku nk bebel untk hari ni. Sorylah if cite ni terlalu sweettt. ecehh :P 

ecehhhhhhh :P

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa!

No comments:

Post a Comment