My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Monday, February 14

meronggengggg *tolong sediakan handkerchief HAHA


okayyy. semalammm. 13022011. hang out. weee.
J town. a.k.a bandar JENGKA! huhhhh!
aku sebenarnyaaa baru balik kemm.
tapi dah mengatal nk kuaaa. saangapppp KFC kot.
aku pun siap siap la. excited. pastu nak g beli barang sikit.
kami pergi berempatt. heee
AKU YANA YAYA DILAAA :D
seronok wa ckp luuuu. bising nye tayah ckp laa. tuhan je tauu.
kami pergi naik van, van yg dah di sediakan oleh UITM. hee
senang sikit kerjaa, tak payah nk jauh jauh menapakkkk. HAHA.
dalam vannn, sangattt bising. adoi.
tak leh bawak mjlis betul =.='

thenn, sampai sampai je Jtown, kami terus gerak pergi satu tempat yg sangat wajib!
guess where ? ahhaha. yang ada kepala harimauu tuuuu? ahhaha
MAYBANK LAAAHHH, ape lagi, tikammm DUIT LAA.
tu je laa keje kami. mngabiskan duit. tu baru dduk kat jengka yg METROPOLITAN NI !
kalau duduk kat KUALA LUMPUR yg kampung tu? adoi mak aii. botak kopalo.
hikhikhik. adat la tu kan. mahasiswaaaa. cehh.
thenn, lepas aktiviti cucuk menyucuk di ATM, kami slowslow MENAPAK KE KFC!
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa! best dooo. cuaca time tu taleh nk sejuk lagi pulak kan?
BUAT KATE YANA ; weehh korg ketiak aku mula menangis weh. AHHAHA*phm dok?
jalan punya jalann, smpai jugak la kami.
LOCATION ; KFC bandar JENGAK :P
masuk masuk, sejuk. kami pun beratuurrr. org plak takleh nk ramai lg time tuh. SERABUT!
snapping sikit. HAHA. wajib tuu. :D
  lepass tu kan , turn aku belibeli. lepas bayar, aku cari budakbudak ni.
diorng kat atas. sbb slalunyaa, kmi lepak kat atas. heehe :)

so aku naik la tangga tanpa melihat ke kiri dan kanan. huh sadis!
  nak di jadikannn ceritaaaa ;
JAPpp!  ehemehememmmm. AKU tergelincir.
tapi aku tak jatuhh. tray tu je yg terlangkup. huh
jadahnye aku ni kannnn. adoyaii. sedihh do
ape yg aku buat time tu ialahh :
menjerit sekuat hati !
camni , YANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!
hah, sumpahhhhh. kuat gilaa. femes skjp. semua org tgk aku dgn muka terkejut.
BAHHAHHAA. padan mukaa aku kann?
malu gilaa kot =.='
yanaa terus datang, gelakk gelakkk. ngek betul. HAHA
pastu aku g la beli yg baru ngn yanaaa. adoi. baris balik. haihh. nk nnges rse.
makan jugak la kan. teringin sgt kan? nk wat cmne. haihhhhh.
lepas tuu, makan makan, lepak lepak. gambar gambar.
heee. kena ejek jgn cakap laaa. mmg kaw kaw aku kenaa. haihh !
dah laa, lupe kann. SEDIHHH.

tu je laaa kot aku nk cite. bye bye.


woi bodohhh. meh stalker pic kami mehhh *























HAHAHHA, shooppppppppppppinkkkkkkkkk skit :P

itu sahaja dari sayaaaa ^_^

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa!

1 comment:

  1. HAHHAHAH . gila kentang kau crita . HAHHAHA . sabar . skit perut doh bila aku bace nii .

    ReplyDelete