My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Thursday, February 10

ouhh NEWFRIEND :)

hye hye hye. hee.

MOODHARINI ; happy sesangat :D
okayyy, entry aku kali ni, nak cerita pasal kawan baru aku.
tak perlu kot mention nama dye kat cni kann ?
MESTI DIA MALU NANTI ! HAHA

eheeem, firstly aku nk cerita cara kau kenal ngan dia.
agak unik kot. hehe. dia ni kawan kepada kawan sis aku.
huh, ape ke pelik benar ayat aku kn? haha. layankan aje laa :p
first WALLWALL kat FB je. hehe. pastu PM. pastu IM. haha
lebih kurang cmtu laahhh. lepas tu aku drop number phone aku time IM ngn dye.
sebab aku gtg time tu. nk cepat. after tu, start texting. :)
HAHA. then kenal kenal. kawann kannn? adat la tu ;D
haa, lupe plak. dye ni tua dari aku. tapi setahun je laaa. hehe
SETAHUN PUN? still di kira tua kan? hohoho *sorry youu :P
dye ni kan study kat POLI PD. amik megatronik.
haa, kau jgn nk tanya aku ape bende tu.
mmg aku tak tau laa. HAHAokay okay, melalut dah ni. back to topic ye!

CERITACERITA NYANYINYANYI GELAKGELAK
tu la hobi kitorang. dye ni sangat lawak kot. sumpaahhhh!
HAHA, bila bercakap ngn dye, mst tak kering gusi. confirm punyaa.
dyee besttt taw!
dye ni suka nyanyinyanyi untuk aku. suara dye besttt.
tak caye? sudahh laa!
aku ckp betul ni. suke aku dengar. hee.
dye ni sangat simple orgnye. sangatt. dye belumm ckp pun aku dah tau dye cmtu.
haaa, dye ni suka sangat dengan warna PUTIH. adore gila lahh.
then dye ni suka makan makanan kampung taw. menarikkan? sama macam aku. cehh!
dye ni suka sangat dengan music. dye pandai main gitar tauu, keyboard ponn.
haaa, talented kan? dye pernah main keyboard untuk aku tauu. wahh, sukaanyaaa!
kalau korg nk tau kaann. dye ni pelik. sangat pelik aw.
haaa, dye ni pon mmg suke bende pelikpeik.
tatau la nk explain cmne =.='
mean mcm dye suke pakai bende yg jarang orang pakai.
dye suke benda yg orang lain jarang ade.
haa, lebih kurang cmtu laaaa kot. HAHA. 

 adoi. banyak lagi nk cerita ni. tapi tak pelahh.
g korang tggu je entryentry akan datang? 
episod lain pulakkkk.
HEHEHE. s a b a r :P

okaylaaahhhh, itu saje aku nk bebel untuk hari ini. 
nnt aku update lagi :)
stayyy tuned. HAHA
baibai. salam ^_^




hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa!

2 comments: