My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Thursday, June 2

FIELD PRACTICAL classsss !

hi, assalamualaikum.

okayy. nmpak tajuk entry ats ni? 
alahh, confirm confirm nmpk. kalau tak nampak tu?
hmm nmpakk benor menipunyeee awok ni ~
HAHAHA. okayy proceed !
haa, hari ni start first assembly atau lebih dikenali sbg roll call 
*ntah betul ntah tidak spelling aku ni. haha. ala bantai je la :P
okayy pagi tadi berkumpul dekat ladang seperti biasa.
haha. first time meet budak part one. alahhh. poyo je. 
*cehh. mcm aku dulu laa. nerd je tak boleh blaa.
then kami di ceramah ceramah benda yg dh sering di bebel kan.
okayyy LAYANNNNNN KANNN JEELAHHH ~
yg pentinggg, ramai yg TAK MANDI ! teeeeeeeeetttttttttt !
haha.aku ? mesti la takkk. bangun pun lambatttttt. *shhhh diam
almaklumla first assembly untuk sem ni :P
tak terbangun awal plakkk. HAHA
then kitorg kena separate ikut part. 
lect bg briefing sikit. BLABLABLABLA.
isi form sikit ckp pasal program lah jadah ape ntahh.
thennnn bg budak part two dibahagikan kpd dua.
ikut classs. claasss ABC di nurseryyy manakala class DEF di taman herba.
aku merangkapp budak class di ditempatkan di taman herba yg indh lg permai.
di situ terdapat sgt bnyk pokookkk herbaaa. sgt bnyakk. 
aku di gemudi olehh MISS NORSHILAWATI.
haa. kecik je orgnya  miss shila ni. good good mcm tuu. oh still single ! ahha
*alaaa. nama pun miss kan? haihh jgn nk lmpi sgt la kan. tettt !
okay okay sambunggg. first time jejak kaki kat taman herba !
laawaaaaaaa. cannntikkk. tenanggg jiwa raga aku. haaa
lepas tu kan lepas tu kan lect kitorg ckp, kitorg nak pergi tripp ramai ramai.
hohohohoho. bestttt ! insyaAllah la besttt. aha. aku pun tak tau.
tapi lokasi nyaa. agak spoilt lahh. TERENGGANU?
*perrhhh apa je yg ada kat sana wei? okay layankan aje lahh~
mybe akn turun kuantan. alahh. rumah aku je pun. haha. lawak.
oakyy stop pasal tripp. haa. tadi kat taman herba, kitorg jumpa bnyk jenis pokok.
macam macammm adaaaaaaaa ! kau ade? ahha
sem ni kitorg kena hafal nama scientific dgn common name.
ahha. kena ingt SEKURANGKURANGNYAA 50 spesies!
* perrrhhhh mmg semppoiii lahhh. pecoohhh otokkkk ! patho lg! csc? fuhh terbaikkk
kitorg di beri kebenaran untuk berjalan sekitar taman itu dann mulakan MODUL 1 !
haaa. sambil tu? alaaa. tak tau? haaa. sini kauu. tengok bawahh ni.
selamat menjamu mataa laa yeeee ! 

BJ the looserrrr !


ohh ini selokkk !

pokok mengkisarr. first time tgk. ada buah lg !

okay time ni kuruss ! aku berbangga !

bamm stiflerr hitlerr ! ahha

iskandar si gemuk herni !

haha. selamatt datannggg !


bloodyyyy C L A S S M A T E S !

hahahahhahahhahaha. sumbatt



cehhhhh. kononnnnnn !

sengall kann? yg blakang tu a.k.a class rap aku !

ohhh ini lahh si empuunya blog ! 

herni syafieqaaa a.k.a ass. class rap !

i'm still lovingg youuu evenn you semputttttt !
haha

haha. okayy blogger. nnt aku update lagi.
byebye. salamm.


HOIII ! haa satu lg kau mst nk ckp aku gemuk kan? sudah taayahh ckp.
aku dahh tauuuuuu. terima kasih sbb amik berat ye !

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment