My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Sunday, June 5

Y E S T E R D A Y !

hi , assalamualaikum.

okay hari ni aku nak cerita pasal smlm.
kami bersembilan ke temerloh beramai ramai.
aku, yanaa, naddie, bam, bj, shafiq, paal, ecai dan adek.
naik busss je punn. hahaa. gerak dr uitm around 2pm. nasibb ada bus !
smpai sana dah dekat pkul tiga. dlm bus. mcm biassaaa. BISINGLAH. apa lagi.
masing masing nak tidurr, tapi tak boleh. ada yg sakit perutlah apa lahh. *aku la tu
then sampai sampai pergi BANK. cucuk sikit ! shoppink la katakann. ahha
thenn berjalan la kami. masing masing pulak tak mkn since pg. mmg tak lapar pulak kan ?
kitorng decide mkn dekat PIZZA HUT. sebilan org. ramai kan? akk amik order tu pun pening.
kesiann paal ultraman yg paling lmbat dpt meal :P AHAHA. nak salah kan aku la tu.
dush dush *nahh amik kau! :P
kami mkn mkn gelak gelakk borak borakk gmbar gmbar ! semua laa
nahh tengokk ni !

buss, with naddie tzinberg !
too muchhh !

lelaki lelakii a.k.a HEROESS  !

senyuman naddie, jelingann Bj ! ahhaa

asyik asyik kau duaa. kimiee ohh kimieee mana youuu ~!

meal NADDIE TZINBERG !

ohhh bamm. full screenn. fhm fhm sendiri la kann :P

BJ , ADEQ , ECAI , SHAFIQ

abai kan muka aku yg buruuukkk. teettttt!

atiqaaarissa own thisssss :)

seni tak seni takk ? mst korg nk kate smartt kan ?

alahhh nk buat aku jeles la tuuuuu -.-'

alahhh comel je kau ni tiqaa. :P *ehh lantak aku la

ehhee. kgn maraj kalau boringg asyik pic sy !

cheesee bakedd riceeeeee AWWW

sy dann meallll :P kau jeles tak?

ohh budak ni mmg sellau lapaaarrr. 2 pggn, mana cukup :D

F O C U S !

paaal, sorry terpaksa habiskan icecream kauu :p


untunglaa boyfriendd suappkann :(
yaannaaa. baju banduaann. naddie tzinberg pun ada! 




bj the penyibukkk :P


WAJIB TAYANGGG ! 
aftaahhhh dahh penat kaki berjalann. kami berjalan ke terminal. dan mmbeli tickett! 
bnyak jugak yg kami beli. baju, kasuttt, toilettrieesss, etc.
fuhhhh gilaa capekkkk -.-' 
penat penat pun dlm bus still boleh hyperr. nynyi ramai ramai.
mmg AWESOMMEEEE lahh. * ayat BJ tonyett
smpai jengkaa, tuurn je bus. semua dah pening pening lalat.
yelahh penat berjalan. penat gelakkk, penatt nynyi. andd yg pentinggg!
S A N G A T L A P A R. sorg sorg dah buat muka 20senn. duit pun dh tak ramaii kan ? 
so lepakk minumm and ada jugak yg nak mkn. then balik. 
dah laa. penat la nk cerita seemuaa. yg penting aku sgt happy hang out hari ni.
nak tau sebab apaa ? sebab duit bnyakk hbis ! teettttttt !
okay dahh. byebyeee ~

salammm.

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

2 comments: