My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Sunday, June 12

J O G G I N G !

hi assalamualaikum.

okayyy. aku nak cerita pasal hati rabu lepass.
8 HARIBULAN KOTTT ! *tak sureee
haa. first pergi pasar. aku ngn naddie dress up nk pergi jog !
before tu pergi pasar dgn herni yana. tira otw.
then mkn mkn beli apa semuaa. ramai pulak yg adaa.
bamm bj adik is tiraa ecai shafiq. semua adaa.
*kecuali lostt. dia dh lama tak lepak dgn kitorg. tettt! 
then lepas mkn aku dgn naddie gerak pergi jog! 
beforee tu lepak dgn dauuu. borak borak.
dia cerita pasal rumah sewa dia la. apa laa.
aku ngn naddie gerak jog.
budak budak ni semua wait dkt tasikk.
lepakk kat situuu. ada lah lebih kurang 15 minit kitorg smpai.
haihh pancitt jugak la. penat wei.
lamaa takk jog, tu lahh padahnyaaa. 


HAHAHA. ni photonyaa.                                                                           

*soorrry if tak clearr via C3 je ! :)


















* haha. balik balik tuu hujan turun dg lebatnyaaa.
apa lagi ? kuyub basah lahh sorg sorg.
ahhaha. best la. mnd hujan ramai ramai. ahha
tu jelahh kot. geng ! nnt kita sppend time lagi ehh? 
S A Y A N G K O R A N G !
byee. salammm !

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment