My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Wednesday, June 15

PERGINYA SEORANG TEMAN

hi assalamualaikum.

hari ni aku nak share cerita tentang seorg insan yg dah pergi
pergi meninggalkan aku dan kawan kawan yg lain.
arwah AMIRUL HAKIM BIN MUSTAFA.
yaa, arwah sudah meninggalkan kami.
semalam 15 jun 2011.
akibat lemas semasa mandi di air terjun sungai lembing.
okay tak mau cerita banyak, tp sekadar nak berkongsi.
yaa , aku tau. aku tak la rapat dgn arwah.
tp sepanjang berkawan dgn arwah. aku tau arwah mcm mana.
sangat baik, itu aku sgt yakin.
pada aku, arwah seorg yg sgt merendah diri.
untuk pengatahuan korg yg tak kenal arwah.
arwah adalah salah seorg pelajar yg bijak di sekolah kami.
arwah bekas pengawas sekolah.
sumpahh aku suka dgr cara arwah berckp.
sgt lembut dan tuturnya sgt bijaksana.
aku mndengar berita pemergian arwah melalui sahabatku. 
nina.aku tau nina sgt sedih dgn berita ni.
berita yg sgt mngejutkan aku.
pd mulanya.
aku tak percaya lgsg, berapa kali aku ulang soalan ni?

*'ye ke nina? kau jgn main main? amirul hakim yg class kau tu?
eh betul ke? aku tak percaya wei. sumpaaahhh aku tak cya !'

nina menyakinkan aku, dan barulah aku sedar ini takdir.
air mata menitis, sgt terasa pemergian arwah.
aku tau nina menangis masa tu. lagi lah aku terharu.
aku cuba tenangkan nina. dan dia kata dia nk balik ptg ni jugak.
dia ajak aku, tp aku ada class.
huh, sorry naa, aku tak dpt teman kau.
okayy sorry, aku tak boleh cerita bnyak.
sedihh bila terbayang muka dia bila bercakap.
sangat tenang. ya allah ! knp Engkau ambil arwah dr kami?
sumpah aku tak sgka org baik macam arwah pergi dulu.
yelahh. org baikk mcm arwah tu.
siapa tak syg? even aku yg tak rapat dgn arwah ni haa pun. 
YAA ! AKU YAKIN YANG ALLAH LEBIH SYGKAN DIA
AKU REDHA.
aku doakan semoga roh nya di tempatkan di kalangan org yg beriman.
semoga arwah bersemadi dgn aman, dan rohnya di cucuri rhmat. 
AMINNN YA RABBAL ALAMINN 

alfatihah :')
kamisemuaakanrindukankaumierul


hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment