My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Tuesday, September 13

KAKI RETAK

hi, assalamualaikum.

okay sbnrnye ni cerita lama. tapi baru ade kesempatan nk share dgn u all. cmni cerita die. bulan puasa harituu, aku terlanggar pintu bilik. sumpahh sangat kuat. tapi aku konon bajet cool je. buat buat tak sakit. pastu dah tgh mlm tu baru terasaa. berdenyut denyut. jalan pun dh hencot hencot. sumpah buruk. lebam biruu wei. first time. then mmber aku bawa pergi klinik. dann pfffffffft ! di sah kannn retaakkk dan ambil masa untuk pulih mcm sediakala. okayy sedih. aku rhsia kan dekat makk. tapi kantoi jugak sbb aku tak boleh nk berahsia dengan ila, kakak aku. haihh. mak membebel 18 bakul mlm tu. aku diam, tadah telinga. mak makkk. jangan risauu, anak mak ni kuat kan? mak yg ckp adik mcm jantan perangai. so chill ea mak? ayahh oraitee je kot dgr cite adik. ayahh mmg bestt ! heh. thennn, hari ni dh dekat sebulan kaki aku mcm ni. yang retak ttp retak. lebam biru tu, alhamdulillah dh beransur. now tggl nk recover sepenuhnyaa je. kadang kadang kalau malam sejuk tuu terasaa jugak laa smpai ke tulangg. skrg baru sy tau, ape bby sy rse time hujan bile sejukk. sumpahh perit. kan kaki bby sy ade besii ! kesiann bby, jadi org paling risau and membebel tiap masa macam mak nenek. thnakss sayangg jge orangg. suke suke !

haaaa, ni lahh buktinyaaa. hadiah dr doctor : XRAYY !


p/s ; nampakk tak kat arrow hitam pic yg first? haa situ la yg retakk :(

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment