My photo
hi , assalamualaikum. saya atiqaaa. 19+++. Kuantan. sayangg keluarga dann Amirul Afiq. UiTM JENGKA. saya tak suka sibuk hal orang, so don't you ever touch mine! baca ini kalau suka sahaja okayy. kutuk? tak suka? saya boleh buat apaa. okayy copp. btw, this is my official blog, so whatever i write, i share is everything happen in my life, include family, friends and mostly is about my love story. remember, myblognotyours. thanks. PEACEE YO :)

LET SING A SONG

HIT COUNTER !

ILOVEYOU

Daisypath Anniversary tickers

Voting

Saturday, September 17

saya cinta awak

hi, assalamualaikum.

tak tau kenapa nk tulis entry ni. maybe sbb saya dah dapat apa yg saya doakan selama ni.
syukur alhamdulillah. berkat kesabaran. doa saya selama ni semua ni terjadi lagi.

buat kali keduanya kami bersama lagi.
biarlah apa org nk ckp, yang penting sy die dan family tau ape yg terjadi sbnrnya
terima kasihh awak. awak buat sy bahagia lagi.
awakk dahh berubahh sgt sgt sayanggg !
a millionn thank youu.
kasih sayang sy untuk awk tak pernah berubah dr dulu
sy akui even before this sy ade pengganti awk, sy tak pernah lupe awk.
awk tau kan tu?
kite tak pernah lost contactt. hee
dulu awk lain, skrg awk lain.
andd sy sukaaa awakk yg sekarangg lah !


SEKARANGGG ! 

awk sweet sangat
awk selalu ade dgn saya
awk hargai saya
awk sygkan saya
awk jaga sy dgn baik
awk hormat saya
awk bimbing saya
awk baik dgn saya
awk amik berat pasal saya

awak segala galanya bg saya.
thanks awak. 

hatiberkatamulutmembebeltanganmenaip by ; atiqaaarissa

No comments:

Post a Comment